Het nieuwe project "intercity bestemming pasen" ook in onze parochie

Door middel van stations (staties) gaan we op reis door de goede week. Te beginnen bij palmpasen en te eindigen bij de paaswake.
Dit project voornamelijk voor de jongeren bedoeld, maar natuurlijk ook voor iedere parochiaan. Om samen ons voor te bereiden op het paasfeest.
Ook zullen er reisleiders(jongeren van het schakeltje) aanwezig zijn om de jongeren te begeleiden in hun reis.

De reis ziet er als volgt uit:

• Dinsdag 28 maart, 19.30-20.30 : uitleg over het reisprogramma, opstapplaatsen, en bezienswaardigheden
  • Zaterdag 8 april, 19.00 : Intocht in Jeruzalem(palmpaasviering met de Sint Maartenschool)
  • Donderdag 13 april 19.00: Maaltijd in de bovenzaal te Jeruzalem (Witte donderdagviering)
  • donderdag 13 april 20.00- 21.00 Waken en bidden in het hof van Olijven.
  • Vrijdag 14 april 16.00 Kruiswegstatie langs de Via Dolorosa (met videobeelden)
  • Zaterdag 15 april, 22.30: Waken bij het graf iets buiten Jeruzalem, herinneringen ophalen, opstaan en verder gaan (paaswake met na afloop chocomelk en paasbrood)
  • Dinsdag 28 maart is er een informatie avond in de stationsrestauratie (parochiezaal) over het project. Deze avond is van half 8 tot half 9.

En u kunt ook altijd een kijkje nemen op:
www.intercitypasen.nl