Op 27 september 2023 is het dan eindelijk zo ver, het KVG-seizoen begint weer. Zr. Dorothea Brylak opent voor ons het seizoen door voor te gaan in een korte gebedsviering. Wij zitten in een cirkel om haar heen als de cirkel uit ons logo, symbool voor vrouwen, die elkaar de hand reiken.

Na de viering volgt de jaarvergadering, waarin het jaarverslag en het financieel verslag besproken worden en een nieuw bestuurslid geïnstalleerd wordt.

Als afsluiting van de avond spelen we 3 rondes bingo, waar prijzen mee te winnen zijn. De dames kunnen nog even napraten en kaarten kopen voor een goed doel, die door 2 van onze dames zelf gemaakt zijn. Een goed begin van het nieuwe, hopelijk gezellige en leerzame seizoen.