Artikelen

altVrijdag 8 juni sloten de kinderen en jongeren het catecheseseizoen gezamenlijk af. De kinderen van de buitenschoolse catechese begonnen om 19.00 uur met spelletjes, de jongeren sloten om 19:30 uur aan. Naast de kerk, uit de wind, werden stokbroodjes en marshmellows gebakken boven een vuur. Koster Anton hield het vuur brandend, pastoor Bultsma leverde nog wat hout voor het vuur nadat hij thuis was gekomen van de viering in Huijlckenstein.

Het was zo een gezellig samenzijn. De kinderen gingen rond 20:00 uur naar huis, waarna de jongeren nog een onzichtbaar dolhof door moesten onder het motto: "Je ziet niet wat er wél is, en je ziet wat er niet is". Ondertussen was het toch wel koud geworden en werd in de parochiezaal nog gezellig nagepraat. De plannen voor het komend catechese-seizoen, dat begint na de zomer, werden besproken en enthousiast ontvangen door de jongeren, maar daarover later meer nieuws!