Eén van de mooiste sacramenten die onze kerk rijk is, is wel het sacrament van Boete en Verzoening. Tijdens de viering ervan mogen we ons in het licht van Gods barmhartigheid spiegelen aan het evangelie, vergeving ontvangen voor wat we fout deden en kracht om ons leven te beteren. Het is een sacrament helemaal op onze groei als mens en gelovige gericht. Heel graag nodigen we u uit om de schoonheid van dit sacrament (opnieuw) te ontdekken.

In het vieringenoverzicht zijn de biechtgelegenheden opgenomen. Op die momenten kunt u zonder afspraak de kerk van Bolsward inlopen en het sacrament van Boete en Verzoening vieren. U heeft zelf de keuze of u het liefst gebruik maakt van debiechtstoel of de spreekkamer in de pastorie. Blaadjes met daarop de teksten van de gebeden liggen uiteraard klaar! Uiteraard staat het ook vrij een aparte afspraak maken.