Artikelen

Kledingbus dinsdag 20 juni op TV: NPO2, 16:20 u

Het diaconaal opbouwwerk van de Zalige Titus Brandsmaparochie en de Heilige Antonius van Padua-parochie is, samen met nog drie andere projecten,  genomineerd voor de Inspiratieprijs van Kansfonds en KRO-NCRV. Afgelopen dinsdag is diaconaal opbouwwerker Kees van Kordelaar samen met een aantal vrijwilligers in de rijdende kledingbus geïnterviewd door mediapriester Roderick Vonhögen.

In zijn programma 'Roderick Zoekt Licht' brengt hij de genomineerden in beeld. Het programma wordt uitgezonden op dinsdag 20 juni om 16.20 uur op NPO2. De winnaar van de Kans Inspiratiepijs wordt bekendgemaakt tijdens de Inspiratiedag op 24 juni, georganiseerd door het Kansfonds en KRO-NCRV in het Museum Catherijneconvent te Utrecht.

Het is nog mogelijk om je aan te melden voor de Inspiratiedag. Een mooi programma met o.a. lezingen, workshops, stadswandelingen, mooie verhalen van KRO en NCRV-coryfeeën zoals Wilfred Kemp, Jacobine Geel, Annemiek Schrijver en Roderick Vonhögen, en dus de bekendmaking van de winnaar van de Kans Inspiratieprijs. Tickets kosten € 7,- per persoon. Let op, je kunt ter plekke geen tickets kopen, deze zijn alleen vooraf te boeken! Meer informatie en aanmelden kan via deze link.

(Foto: Facebook, Roderick Vonhögen)