Artikelen

5 maart: Afrikaanse communieviering in Workum

Op zondag 5 maart 2017 vindt er een speciale viering plaats in de St. Werenfriduskerk te Workum. We vieren, geïnspireerd door de Christenen van Afrika, de Eerste zondag van de veertigdagentijd. De hele communieviering staat in het teken van Afrika.

Femke, Jos en Robin hebben in Afrika gewoond en gewerkt en willen hun ervaringen graag delen. Zij willen graag zoveel mogelijk mensen uitnodigen, ook van buiten Workum en van andere kerken.  Samen willen we er een swingende dienst van maken, waarbij we een kijkje willen geven in de Afrikaanse wereld. Iedereen is hiervoor uitgenodigd.

Het koor Meiinoar en het Ursulakoor hebben een gelegenheidssamenwerking, aangevuld met een aantal jonge zangers speciaal voor de gelegenheid.

De collecte van de viering gaat naar een project in Tanzania, dat ook wordt toegelicht. Nadien kan er worden nagepraat achterin de Kerk met Afrikaanse muziek en hapjes.

De viering begint om 09.30 uur. Mocht je vragen hebben, mail dan naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Graag tot ziens op 5 maart 2017.

Femke, Robin en Jos.