Nieuwsarchief

Zondag 3 juni was de pelgrimstocht voor parochianen. Helaas waren er niet veel aanmeldingen maar toch konden we met een groepje van 6 mensen vertrekken onderleiding van Pastor kamsma. Voordat we weg gingen vanuit de parochiezaal kregen we nog de pelgrimszegen. De tocht genaamd naar Pater Titus Brandsma leide ons richting het geboorte huis en het monument van Pater Titus. Tijdens de tocht hadden we verschillende "opdrachten" die we met elkaar konden bespreken. Over een brug/ de put/ de gevangenis/ de dood. We kregen aan het begin van de tocht een steen mee en op die steen konden we schrijven wat ons dwars zat en die steen hebben we weg gegooid zodat we misschien ook het iets wat erop stond ook los laten. Bij de familie Andela was Mireille op ons aanchet wachten met broodjes en melk. Rond de klok van drie uur kwamen we weer aan bij de kerk. Het was een bijzondere tocht, fijn weer en fijne gsprekken gehad. Over 3 jaar heeft u een nieuwe kans om mee te lopen!