Artikelen

Met de bus naar afscheid van bisschop De Korte

In het weekend van 10-11 en 12 juni vinden de Bonifatiusdagen plaats in Dokkum.
Zondag 12 juni is er in de ochtend een processie met aansluitend de Eucharistieviering waar onze inmiddels oud Bisschop de Korte hoofdcelebrant is. Na afloop van deze viering is er gelegenheid om afscheid van hem te nemen.
In overleg met de pastores het parochiebestuur en de locatieraadvoorzitters is er besloten om de vieringen in eigen parochie te wijzigen zodat we met elkaar naar Dokkum kunnen gaan.
Dat betekend dat zondag 12 juni om 09.30 uur de Eucharistieviering is in Workum en de overige vieringen in de andere locaties vervallen.

Programma voor deze dag:

8.30 uur vertrek vanaf Plein 1455 in Bolsward naar Dokkum

10.00 uur
processie van de Rooms-Katholieke kerk naar het Bonifatiuspark met de hulpbisschop van Fulda. Aansluitend lunch (zelf lunch meenemen)
13.30 uur Eucharistieviering met oud-bisschop Gerard de Korte als hoofdcelebrant. Na de viering is er gelegenheid om de bisschop ten afscheid de hand te drukken.
16.15 / 16.30 uur vertrek richting Bolsward

De kosten van deze dag zullen zijn:

4-2 jarigen: € 7.50
12-18 jarigen: € 10.00
18+: €15.00
Betaling zal plaats vinden in de bus.
Gaat u mee? Meld u dan aan via het aanmeldingsformulier die in de kerk ligt, of via het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. (Opgave sluit 5 juni en vol is vol!)

Graag tot zondag 12 juni!

Hartelijke groet,
Hes, Liesan, Bianca en Henny