Nieuwsarchief

Deze week loopt van palmpasen (31 maart-1april) tot en met Pasen (8 april).
We hebben geluisterd naar de opmerkingen van vorig jaar, en hebben dit keer een heel creatief en bijzonder programma voor de jongeren samengesteld. we doen dit jaar heel nieuwe activiteiten.
Het programma:

Palmpasen:
31 maart, 19.00 uur:
Gezinsviering in de kerk. Jongeren worden uitgenodigd om tijdens de vieringen in de Goede Week bij elkaar te gaan zitten in de zijbeuk.
Daarna elkaar ontmoeten rond het spel: Pasen en co (een variant op Party en co).

Boeteviering: 3 april, 19.00 uur.
Daarna (ongeveer 20.00 uur) de film Prince of Egypte.

Witte Donderdag:
5 april, 19.00 uur: viering in de kerk. Daarna nazitten in de parochiezaal en voorbereiden op de wake met o.a. taiz?liederen (20.45-21.45). Anneke, Liesbeth, Mireille en Dominicus bereiden de wake voor.

Goede Vrijdag:
6 april, 16.00 tot 17.30 uur: een eigen kruisweg maken met elkaar.Hoe zou jij nu een kruiswegstatie willen maken met verf, textiel, krijt of houtskool? Daarna gaan we kijken naar elkaars staties.
Om inspiratie op te doen zijn de jongeren welkom bij de viering van de kruiswegstatie om 15.00 uur.
En natuurlijk zijn de jongeren ook welkom bij de viering van Goede Vrijdag om 19.00 uur.

Paaswake:
7 april, 22.00 uur: Voor de jongeren worden er speciaal plaatsen gereserveerd (Noordbeuk). En na afloop gaan we naar de parochiezaal voor warme chocolademelk en paasbrood.

Van elke viering mogen de jongeren hun reactie opschrijven op een deel van een trein, die we achter in de kerk ophangen

Zie ook: www.intercitypasen.nl.