Nieuwsarchief

Dit weekend is het dierendag. Dat is voor onze kerk in Bolsward een bijzondere dag. Immers onze kerk draag de naam van Franciscus, de Heilige die nauw verbonden is met de dierendag.

Zaterdagavond 19.00 is er een viering waarin het kinderkoor zingt. De koorleden hebben weer goed hun best gedaan om er een mooie viering van te maken. Het zou leuk zijn dat we daarbij ook veel andere kinderen mogen begroeten.
Zondag 11.00 is er een viering met een kinderwoorddienst. Tijdens de kinderwoorddienst wordt er een verhaal verteld en is er tijd om iets te kleuren of te knutselen.
in beide vieringen zal aandacht geschonken worden aan de gedenkdag (dierendag) van onze Patroonheilige. Zondag is er na de viering koffie/thee/fris met iets lekkers.