Nieuwsarchief

Van 19.30-20.00u. is er een open viering, waarin muziek en gedichten te horen zijn en de namen worden genoemd van mensen, die daarvoor zijn aangemeld. Na afloop is er gelegenheid tot ontmoeting bij een kop koffie of thee. Dit moment van gedenken zal zijn in de Vermaning, Menno Siemonsstraat 1, Witmarsum en is georganiseerd door Dorpsbelang van Witmarsum, Doopsgezinde gemeente ‘Lytse Streek’, Zalige Titus Brandsmaparochie en PKN-gemeente Witmarsum.
Als u het op prijs stelt, dat de naam van een van uw familieleden wordt genoemd, kunt u contact opnemen met Joost Rosier (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of Peter Wattèl (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) Kerkplein 9, tel. 532237.