Mariaviering 31 oktober

Zaterdagavond 31 oktober zullen we voor de hele parochie in de Francsicuskerk te Bolsward een Mariaviering houden om de Mariamaand oktober af te sluiten. Natuurlijk zullen we daarbij niet vergeten dat het ook al de vooravond is van Allerheilgen. Tijdens deze viering is er uitstelling van het Allerheiligste. In een monstrans zullen we de geconsacreerde hostie op het altaar plaatsen en zo de Heer op sacramentele wijze heel dicht bij ons weten. We sluiten de viering af met de sacramentele zegen. Na de viering kunt u acherin de kerk informatie krijgen over de bedevaart naar Lourdes, en kunt u loten kopen voor de Grote Lourdesbedevaart Loterij.

Allerheiligen en Allerzielen

Het hoogfeest van Allerheiligen valt dit jaar op een zondag. Zodoende zal het gevierd worden tijdens alle vieringen 1 november. Daags erna, maandag 2 november, gedenken we alle overledenen tijdens de Allerzielenvieringen, die in al onze vier kerkgebouwen om 19:00 uur beginnen.