Het Lourdeswerk is een werkgroep in onze parochie. In onze parochie doet wij als Lourdeswerk een aantal dingen:

• In 2004, 2008, 2010, 2011, 2014, 2016, 2019 en 2023 zijn we naar Lourdes geweest, in 2012 naar Rome en in 2017, 2019 en 2022 naar Kevelaer.
  • We geven informatie over Lourdes, de bedevaarten naar Lourdes, maar ook over de andere reizen naar andere bestemmingen van het Huis voor de Pelgrim, zoals bijvoorbeeld Rome en Fatima.
  • We organiseren parochiebedevaarten naar Lourdes, maar andere bestemmingen zijn ook mogelijk.
  • We zamelen geld in om mensen te steunen in de kosten van hun bedevaart naar Lourdes

De Lourdeswerkgroep in onze parochie bestaat uit:

• Boudien Janssen-Terbraak
  • Tilly Halman
  • Patrick Janssen

Donaties

In Bolsward hebben we van oudsher een groot aantal donateurs, bij wie onze assistenten hun jaarlijkse bijdrage voor het Lourdeswerk ophalen. Woont u in Bolsward, maar bent u nog geen donateur, of hoort u bij één van de andere locaties, en wilt u het Lourdeswerk ondersteunen, neem dan contact met ons op. Met uw giften kunnen wij parochianen steunen in de kosten van hun bedevaart naar Lourdes.

Giften voor het Lourdeswerk in de Heilige Titus Brandsmaparochie kunnen overgemaakt worden naar NL90 RABO 0155 5914 79 ten name van Heilige Titus Brandsmaparochie, onder vermelding van “Lourdeswerk”.

Lourdeswater en rozenkransen

Natuurlijk kunt u bij het Lourdeswerk ook terecht voor Lourdeswater. Hieraan zijn vanzelfsprekend geen kosten verbonden. Verder verkopen wij diverse religieuze artikelen, zoals rozenkransen etc. De opbrengst hiervan komt volledig ten goede aan het Lourdeswerk.

Voor meer informatie:

Lourdeswerk Heilige Titus Brandsmaparochie