Zaterdag 30 april 2016 Na een vroeg vertrek uit Bolsward reist u via België naar Lisieux.
Zondag 1 mei Vanuit Lisieux rijdt u richting de omgeving van Bordeaux, waar u zult overnachten.
Maandag 2 mei Rond lunchtijd komt u aan in Lourdes.
Dinsdag 3 mei t/m vrijdag 6 mei Deze dagen heeft u de mogelijkheid om het bedevaartprogramma in Lourdes te volgen.
Zaterdag 7 mei In de ochtend vertrekt u richting Nevers.
Zondag 8 mei Terugreis naar Nederland.
De heenreis wordt in tweeënhalve dag afgelegd, de terugreis in twee dagen.
Voor deze bedevaart is een evenwichtig programma met veel variatie vastgesteld, waarbij kwaliteit en deskundige begeleiding voorop staan. U bent vrij om dit programma te volgen.
Pastorale begeleiding Pastoor A. Bultsma
Hotelleiding Patrick Janssen

Tijdens de heenreis bezoeken we Lisieux om daar een bezoek te brengen aan de H. Theresia. De terugweg voert ons langs Nevers, waar de H. Bernadette opgebaard ligt. Bij beide heiligen zullen we de Eucharistie vieren.
Tijdens uw verblijf in Lourdes kunt u dagelijks het Heiligdom bezoeken en kunt u deelnemen aan diverse plechtigheden, zoals de Sacraments- en de Lichtprocessie. Pastores die de bedevaart begeleiden, gaan voor in eigen Nederlandstalige eucharistievieringen. Naast een welkomst- en zendingsviering zijn er tijdens de bedevaarten een Avond van Barmhartigheid, een viering met handoplegging en uiteraard een viering aan de Grot van de Verschijningen. Op Hemelvaartsdag is er de grote internationale Hoogmis, waarbij we samen met misschien wel 25.000 andere pelgrims de Eucharistie vieren.
Naast het pastorale bedevaartprogramma bieden we ook onderdelen aan voor onze eigen parochiegroep, zoals de Kruisweg, het zegenen van devotionalia, maar ook rondleidingen door Lourdes en over het Heiligdom. Daarnaast is er voldoende ruimte voor ontspanning en eigen invulling.
Tijdens de bedevaart is er de gelegenheid om een excursie naar de Pyreneeën te maken. Deze is voor de busreis bij de prijs inbegrepen.
Kinderen en jongeren tot 25 jaar doen mee met de parochiegroep, maar hebben ook hun eigen programmaonderdelen. (zie Kinderen en jongeren)
(De definitieve route en programma ontvangt u bij uw reisbescheiden.)