Nieuwsarchief

Op 11, 12 en 13 augustus organiseren de gezamenlijke kerken in Bolsward de Vakantie-Bijbelweek. Het thema van dit feestelijk evenement is: De Bouwplaats. Ook vanuit de Zalige Titus Brandsmaparochie doen we mee.
We zullen mooie verhalen uit de Bijbel horen en liederen zingen die passen bij dit thema. We gaan samen leuke dingen doen. Maar wat we vooral belangrijk vinden is dat we het gezellig met elkaar hebben. Dus?!? Kom jij ook in de laatste week van de zomervakantie naar de vakantiebijbelweek?!
Neem gerust je vriendje of vriendinnetje mee, ook al gaat hij/zij nooit naar de kerk. Ook zij zijn zeker weten van harte welkom op de Vakantie-Bijbelweek!!! Je hoeft je niet aan te melden, kom gerust langs. En: je mag ook één of twee ochtenden komen.
Donderdag 13 augustus is er 's avonds nog een afsluiting voor kinderen én ouders. Deze begint om 19:00 uur, en duurt tot ongeveer 20:00 uur, waarna er nog koffie, thee en fris is.

Hoe laat:
van 9.30 uur tot 12.00 uur
Voor wie: kinderen van 4 tot 12 jaar
Waar:
Gasthuiskerk, Bolsward
Wat: verhaal, knutselen, muziek, spel, zingen