Artikelen

13 maart stamppotbuffet in Workum

We zijn alweer februari en hebben de balans weer op gemaakt. Na de aardappelactie is de pepermunt weer huis aan huis verkocht en hebben we op verschillende kerst/wintermarkten gestaan. We zitten nu op € 6000,00 van de € 11.000. Er moet dus nog wel het één en ander gebeuren. Daarom organiseren we op vrijdag 13 maart een stamppotbuffet in de Klameare te Workum.
Vanaf 17.45 uur inloop en om 18.15 uur aan tafel. De kosten zijn € 10,00 p.p. excl. drankjes, kinderen tot 12 jaar € 7,50 excl. drankjes
Reserveren kan tot uiterlijk 9 maart en is verplicht. Bent u vegetariër, dan kunt u dat ook doorgeven.
Inlichtingen en reserveren kan bij
fam. De Vries tel: 0515 540013
Op zondag 8 maart staat er ook iemand van de W.S groep achter in de kerk met een intekenlijst .
Ook hebben we deze avond een draaiend rad. Hiervoor verzamelen we D.E. punten en Poiesz zegels. Wilt u ons helpen sparen. Vanaf zondag 22 februari staat er een doos achter in de kerk, waar u ze in kunt gooien. Maar u mag ze ook aan één van de groep geven.

Vriendelijke groet van Femke, Ciska, Sieta, Arno en Jan