Artikelen

M25 - voor jongeren van 13 t/m 18 jaar!

Wat: Een gezellige avond rond M25 en wat jullie nog meer leuk vinden en willen van het jongerenwerk van de kerk!
Wanneer: Vrijdag 13 februari a.s.
Waar: Op het kerkplein verzamelen om vervolgens samen naar jullie eigen honk te gaan op de Burgemeester Praamsmalaan 32 in Bolsward
Hoe laat: 20.00 uur verzamelen op het kerkplein
Einde: Rond 22.00 uur ( eerder mag ook)
Tot dan?
Groetjes,
Henk Wortman, Marco Leeverink, Kees van Kordelaar ( meneer Kees )
Beste jongeren,

Graag wil ik jullie uitnodigen voor een gezellige avond op 13 februari aanstaande die wordt georganiseerd door het jongerenwerk van de Zalige Titus Brandsmaparochie.

Ik zal me eerst even voorstellen voor degenen die mij niet kennen. Ik ben Kees van Kordelaar, sinds 1 februari 2012 ben ik als diaconaal opbouwwerker aangesteld voor de Zalige Titus Brandsmaparochie. In die functie ben ik ook aan de slag gegaan met M25, dit is een project waar jongeren vanuit de kerk worden gestimuleerd om iets voor anderen te betekenen.
Met een aantal van jullie heb ik dan ook al een aantal keer een diaconale activiteit georganiseerd, bijvoorbeeld in een verzorgingshuis en in een huis voor mensen met een verstandelijke beperking. Inmiddels hebben Marco Leeverink en Henk Wortman zich vanuit de parochie ook aangesloten.

Nu hebben we, onder andere samen met de jongerenwerkster van het Bisdom Krista Ruschen, nagedacht over hoe we het jongerenwerk vanuit de RK kerk in Bolsward nieuw leven zouden kunnen inblazen. En we zijn er uitgekomen!
Naast M25 (wil je er meer van weten kijk even op www.mtwentyfive.nl/) willen we ook graag jullie mening en ideeën horen over hoe jullie aankijken tegen het jongerenwerk. Belangrijk voor jullie om te weten is dat we over een eigen ruimte kunnen beschikken op de Burgemeester Praamsalaan 32.

Het lijkt ons erg leuk om met jullie te gaan bespreken en onderzoeken hoe we in Bolsward op een leuke en zinvolle manier een nieuwe groep kunnen gaan opstarten.

Ik hoop dat je enthousiast bent geraakt door wat je gelezen hebt.  We spreken op vrijdag 13 februari om 20.00 uur voor de Franciscuskerk af en gaan vandaar naar de Burgemeester Praamsmalaan.
Als je nog vragen hebt kun je een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bellen met 06-19905519.