Nieuwsarchief

Het bestuur had de hele dag angstvallig naar de buienradar gekeken maar gelukkig waren de weergoden ons gunstig gezind.
We verzamelden ons bij het mooie stadhuis van Bolsward en vandaar gingen we in twee groepen onder leiding van een gids een wandeling van anderhalf uur door Bolsward maken.
Hoewel we dachten Bolsward wel te kennen, hoorden en zagen we toch weer nieuwe dingen en kwamen op plaatsen waar je anders niet zo gauw komt. De heren Keuvelaar en Hettinga wisten boeiend te vertellen en de anderhalf uur was voorbij voordat we het wisten.
Daarna op weg naar restaurant Het Weeshuis in de Kerkstraat en na een drankje werd daar een koud en warm buffet voor ons klaar gezet. Eerst nog een kom zelfgemaakte tomatensoep, die heerlijk smaakte. Ook het buffet was niet te versmaden en tussen het smullen door werd er gezellig gepraat. Het was een geroezemoes van je welste.
Clara wenste aan het eind iedereen een goede zomer toe en vroeg ook nog aandacht voor de kerkviering met daarna het koffiedrinken en de fietstocht op 22 mei a.s.