Nieuwsarchief

Het zal de meesten van jullie niet zijn ontgaan: The Passion komt naar Groningen. The Passion is de moderne en spraakmakende hervertelling van de laatste uren uit het leven van Jezus. Na een drietal jaren in de Randstad, wordt dit live-evenement op de avond van Witte Donderdag 2014 georganiseerd in het centrum van de stad Groningen en rechtstreeks op Nederland 3 (RKK en EO) uitgezonden.

Het jongerenplatform organiseert van alles rondom dit grote evenement en zij willen jou daar graag meer over vertellen. Daarom organiseert het platform een parochietour. De komende weken zullen zij van parochie naar parochie trekken en zij zullen een kruis met zich meedragen. De jongeren uit het platform sluiten aan bij de verschillende jongerenvieringen die er zijn en zullen na de viering voor de jongeren een uurtje ‘gezellig samenzijn’ organiseren en dan zullen ze ook meer vertellen over de activiteiten die zij verder organiseren.

Ben jij erbij? Misschien komt het jongerenplatform ook wel in jouw parochie. Check hieronder dus ook vooral de route. Komen ze niet in jouw parochie? Kom dan naar de dichtstbijzijnde kerk en we nemen jou graag mee naar dit grote evenement. In de bijlage vind je ook de tijdstippen en de adressen van de vieringen.

Meer weten? Neem dan contact op met de dienstverlener jongerenwerk Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Zondag 16 maart om 11.00 uur
Verrijzenis des Heren J.J. Costerstraat 1 St. Annaparochie
Zondag 16 maart om 11.30 uur
Maria ten Hemelopneming, 1961 Grotestraat 49 Bedum