Artikelen

Wordt Vrienden van de Katholieke Jongerendagen (KJD) en ondersteun het grootste katholieke jongerenfestival van Nederland!

U heeft misschien wel eens gehoord van de jaarlijkse landelijke Katholieke Jongerendag (KJD). Na een aantal jaren volgens een bepaald concept de KJD te hebben georganiseerd werd het tijd voor een ‘nieuwe jas’ en zo heeft de KJD  in het afgelopen voorjaar een metamorfose ondergaan waardoor we met een spiksplinternieuw concept terug komen; het ‘KJD Festival’!

Het KJD Festival is een tiener-en jongerenfestival met veel ruimte voor muziek. Vaste ingrediënten van dit festival zijn: optredens van goede artiesten en sprekers, diverse actieve- en geloofsverdiepende workshops, kennismakingsactiviteiten, een informatiemarkt en de grootste jongeren Eucharistieviering van Nederland waarbij verschillende Bisschoppen aanwezig zijn. Het KJD Festival vind plaats In het weekend van 28 en 29 juni op het terrein van Abdij Mariënkroon te Nieuwkuijk.

U kunt helpen het nieuwe ‘KJD Festival’ mogelijk te maken.
U kunt ons steunen door ‘vrienden van de KJD’ te worden. Deze vriendschappen gaan ook gepaard met voordelen voor uw parochie: zo kunt u zelf jongeren uit uw parochie stimuleren door ze een vrijkaart te geven welke u in uw vriendschapspakket ontvangt. Daarnaast bent u als Vriend van de KJD van harte uitgenodigd voor een gezellige avond exclusief voor Vrienden en partners van de KJD.

Wilt u deze campagne bij meerdere mensen in uw parochie en/of jongerengroep onder de aandacht brengen? Als u daarvoor de fysieke folder wilt ontvangen, sturen wij u deze met plezier toe. Via een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kunt u het gewenste aantal folders opvragen. Meer informatie over het KJD Festival vind u op onze websitewww.jongkatholiek.nl/kjd