Nieuwsarchief

In het voorjaar van 2014 wordt het theaterspektakel “Passie in Bolsward” voor en door jongeren gerealiseerd. Al een paar maanden is er een groep hard aan het werk geweest voor een eigentijds verhaal. Wij zijn nog op zoek naar jongeren van cirka 15 jaar tot cirka 35 jaar om vanaf september met ons te repeteren. Toneelervaring is niet belangrijk. Lijkt het je wat om onder begeleiding van theaterdocent Gooitsen Eenling mee te doen aan dit theaterspektakel dan ben je van harte welkom.
Wij organiseren een kennismakingsbijeenkomst op dinsdagavond 2 juli om 19.30 uur in Ons Gebouw aan het Broereplein te Bolsward. Regisseur Gooitsen Eenling geeft dan ook een workshop.
Meer info is te vinden op www.facebook.com/PassieInbolsward