Artikelen

Ben jij wel toe aan een leuke uitdaging? Op zondag 23 september is het Start Event voor alle jongeren van het Bisdom Groningen-Leeuwarden. Op deze dag kun je veel andere jongeren ontmoeten, lekker actief bezig zijn, een mooie jongerenviering meemaken, gezellig samen eten, en meer te weten komen over wat er komend jaar allemaal georganiseerd gaat worden voor jongeren.
Vanaf 14:00 uur ben je welkom op het Sportlandgoed in Zwartemeer. (Eh… waar? Tja, voor de meeste van jullie is het een beetje uit de richting, maar ach, zo kom je nog eens ergens toch? www.sportlandgoed.nl)

Om 14:30 uur starten we met een actief programma dat speciaal voor ons wordt samengesteld. Je moet er in elk geval niet je mooiste kleren voor aantrekken, en doe bij voorkeur schoenen aan die lekker zitten en die vies mogen worden. Er is gelegenheid om je eventueel ter plekke om te kleden.
Na afloop van dit programma vertrekken we met elkaar naar de parochiekerk. Daar begint om 17:00 uur een jongerenviering, met medewerking van de Lifeteen-band uit Klazienaveen.
Na de viering is er voor iedereen een warme maaltijd, en is er volop gelegenheid om met je oude of nieuwe vrienden te kletsen. Ook zal er vanuit het jongerenplatform nog wat verteld worden over de plannen voor het komende seizoen.
Rond 19:15 uur sluiten we af.

Het zou leuk zijn als jij er bij bent! Je bent van harte welkom om op eigen houtje te komen, maar je kan natuurlijk ook samen met je jongerengroep komen.
Is het vervoer een probleem voor jou? Laat het ons even weten, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Vragen of aanmelden? Dat kan via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel naar 050-4065888. We vragen voor deze activiteit een eigen bijdrage van 5,- euro p.p.
Vergeet bij je aanmelding niet om eventuele dieetwensen te vermelden.