Nieuwsarchief

Wij willen een ieder uitnodigen die betrokken en geïnteresseerd is in hedendaagse liturgische liederen, zoals dirigenten, koorleden, leden van liturgie groepen of andere groepen die vieringen voorbereiden, en natuurlijk geïnteresseerde kerkleden.

Jan Baaij laat u kennis maken met een keuze uit het repertoire van Oosterhuis met liederen die in veel vieringen gebruikt kunnen worden.

Op zijn onnavolgbare wijze weet hij de muziek en de teksten voor u te openen en tot een bron van inspiratie te maken.

De liedmiddag wordt gehouden op zondagmiddag 30 oktober aanvang 14.00 uur in de Waalse kerk, Grote Kerkstraat 222 te Leeuwarden.

De organisator de Oecumenische Basisgemeente Leeuwarden wil u graag dan begroeten.