Nieuwsarchief

U bent op zaterdag 5 februari van harte welkom tussen 10.00 en 12.00 uur in de parochiezaal van de sint Franciscusparochie. Parochianen en besturen van werkgroepen zijn van harte welkom.

Pastoor van der Wal en pastor Kamsma.

Cadeau-wens Pastoor

Het is al weer vijf jaar geleden dat ik met u mijn zilveren priesterfeest mocht vieren. Van de prachtige gift die ik ontving kon de website ‘Pylgeralmanak’ gebouwd worden. De teller staat op 820.131 bezoekers uit vele landen. De site is voor mij een moderne vorm van Missie. Ik heb besloten de site ‘schoon’ te houden, d.w.z. zonder reclame. Als u mij met mijn verjaardag wil verblijden dan ben ik het gelukkigst met een financiële bijdrage voor de ‘hosting’ van de Almanak en alles wat bij onderhoud en opbouw van de site komt kijken.

Pastoor