Artikelen

In de maanden mei tot en met september wordt onze kerk voor bezoekers opengesteld.
Een groep parochianen heeft zich beschikbaar gesteld om bij toerbeurt van dinsdag tot en met zaterdag 's middags van 13.30 tot 16.30 als gastheer en gastvrouw in de kerk aanwezig te zijn. Zij kunnen desgewenst een eenvoudige rondleiding door de kerk krijgen. Ook ligt er schriftelijke informatie in het Nederlands, het Engels, het Duits, het Frans, het Spaans en het Italiaans.
Als de koster in de kerk aanwezig is, wordt de kerk ook opengesteld. Op woensdag heeft hij zijn vrije dag.
Het is ook mogelijk om voor een groep een rondleiding te verzorgen. U kunt daarvoor contact opnemen met de heer M.Krijnsen, tel. 0515 573071.