Artikelen

Tja, het is elk jaar weer hetzelfde: er zijn weer vrijwilligers nodig voor het nieuwe seizoen, na de vakantie.

2 mensen voor het parochiesecretariaat

Wij willen graag het secretariaat uitbreiden. Zodat het secretariaat ook op de vrijdagmorgen open kan. Wij zoeken: twee maal man of vrouw die handig is met de computer en die organisatorisch is aangelegd. Samenwerken in teamverband is zeer gewenst. Minimaal eens per week een ochtend aanwezig kunnen zijn op het parochiesecretariaat.

Gastouders

Ook zoeken we weer nieuwe gastouders voor de jongerencatechese. We zoeken daarvoor een echtpaar, dat zes keer per seizoen een groep jongeren thuis wil ontvangen om te spreken over geloof en leven. Daar komen nog een aantal voorbereidende avonden bij, en een viering. Uiteraard worden zij begeleid.

Eerste Communie

En ook voor de eerste communie zoeken wij nog een nieuwe vrijwilliger. Een man of vrouw die het organisatorische deel van de eerste communievoorbereiding op zich wil nemen. Ook zoeken we voor Solid Friends (gezellige groep voor 15 tot 17 jarigen) nog een of twee begeleiders. Ben je tussen de 18 en 25 jaar en vind je het leuk om allerlei activiteiten voor te bereiden en met jongeren te doen: dan zoeken we jou!

Wilt u mee helpen om de parochie draaiende te houden? Wilt u zich inzetten voor de voortgang van activiteiten? Lijkt dit iets voor u? Of voor uw zoon of dochter? Meld dit bij pastor Germa Kamsma-Kunst of het parochiesecretariaat