Een groepe dames werkt hard aan het Hongerdoek 2006, geïnspireerd op het beroemde Honherdoek van Haiti, dat prachtig past bij ons Jaarthema: de Boom van het Leven,

Zoals u wellicht weet wordt er momenteel door een aantal dames (jong en ouder) met heel grote inzet aan een hongerdoek gewerkt. Een aantal middagen in de week zijn ze actief in de parochiezaal, en ook thuis wordt het nodige teken-, knip- en naaiwerk gedaan. Het resultaat tot nu toe mag er dan ook zijn! Vanaf Aswoensdag, 1 maart, zal het hongerdoek in de kerk hangen, en zullen de afbeeldingen op het hongerdoek ook gebruikt worden in de vieringen.
Wij zijn blij met de inzet van deze dames. Zoals we blij zijn met de inzet van onze vele andere vrijwilligers.
Pastor Germa Kamsma-Kunst