Op zondag 23 februari is in de St. Franciscuskerk in Bolsward op feestelijke wijze de start van de Zalige Titus Brandsmaparochie gevierd met een Eucharistieviering waarin Bisschop Mgr. De Korte voorging. In de viering werd door de kinderen het samenvoegen van de parochies uitgebeeld met puzzelstukken die samen het nieuwe parochiezegel vormen. Hierna bood Hans Hettinga, voorzitter van de projectgroep die de samenvoeging heeft voorbereid, het eindverslag aan Bisschop de Korte aan. Aan het eind van de viering werden de leden van de projectgroep op gepaste wijze bedankt door Bas Flapper, de vice-voorzitter van het nieuwe parochiebestuur.

Na de viering was er volop gelegenheid om onder het genot van een hapje, drankje en broodjes met elkaar verder te vieren.

Hieronder kunt u de registratie van deze viering zien.