23 februari 2014 feestelijke start Zalige Titus Brandsmaparochie

Per 1 januari 2014 gaan de parochies van De Viersprong samen in de nieuwe Zalige Titus Brandsmaparochie. Dit willen we graag met u en alle parochianen vieren op zondag 23 februari 2013, de verjaardag van Titus Brandsma! We hebben bisschop De Korte gevraagd om in de feestelijke  Eucharistieviering die dag voor te gaan, en hij zal er zijn!
Naast deze Mis willen we op die dag (of misschien zelfs wel dat hele weekend?!) feestelijke activiteiten organiseren voor alle parochianen.
We zoeken nog leden voor de feestcommissie die dit gaat voorbereiden, daarom hiernaast nogmaals de oproep. Bent u geïnteresseerd, mail naar dan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!