Groep 8-ers: opgelet!! Nieuwe opzet jongerencatechese!!

De jongens en meisjes die net in groep 8 gekomen zijn, krijgen deze maand een uitnodiging om nu al mee te gaan doen aan vormselcatechese. We gaan een jaartje eerder beginnen, en bovendien gaan we er korter over doen: niet langer 3 jaar, maar nog maar 2. Op 3 oktober willen we graag de jongeren en hun ouders informatie en uitleg hierover geven.
De informatieavond is voor de jongeren van alle vier de parochies samen, op woensdagavond 3 oktober in de parochiezaal van Bolsward (Grote Dijlakker 7, 8701 KV). We beginnen om 19.00 uur en zijn om ongeveer 20.00 uur klaar. De jongeren die in onze parochie-administraties staan, krijgen een brief van ons. Maar als je geen brief hebt gehad, en je wilt toch graag komen en meedoen: van harte welkom!
Namens de werkgroepen jongerencatechese,

pastor Nelleke ten Wolde.