Gebedsweek voor de eenheid van christenen. “Winnen met gevouwen handen”.

Ook dit jaar organiseert de Raad van Kerken Bolsward samen met het Keerpunt deze gebedsweek in onze stad. Zij sluiten aan bij het thema dat door de Evangelische Alliantie en de Raad van Kerken is vastgesteld
Het thema  "Winnen met gevouwen  handen ", verwoordt heel goed de grote waarde van het samen bidden. Deze gebedsweek vindt in 2012 plaats, de derde week van januari.
Honderdduizenden christenen nemen hieraan deel.

Poolse kerken hebben het materiaal samengesteld. Zij hebben het begrip "winnen" gecombineerd met het begrip "veranderen", om te laten zien dat het in de kerk gaat om een geestelijke overwinning. "Wij zullen allemaal veranderd worden door de overwinning van onze Heer Jezus Christus". (1 Korintiërs 15:51- 58)
In Bolsward vindt het gebed plaats van:
maandag 16 januari tot en met vrijdag 20 januari 2012, van 19.00 uur tot 19.30 uur in de parochiezaal van de st. Franciscuskerk, Grote Dijlakker 7.

U allen bent van harte uitgenodigd om alle avonden mee te bidden, maar u bent ook welkom om er één of twee avonden bij te zijn.
Graag tot ziens!

Raad van Kerken Bolsward