Van 15 t/m 22 oktober 2011 organiseert het VNB Lourdeswerk Bolsward een bedevaart naar Lourdes vanuit de Viersprong. In de aanloop naar deze bedevaart organiseren wij ook dit jaar weer een aantal activiteiten. Wij willen u hierbij van harte uitnodigen voor de:
Filmavond op 16 februari 2011 om 19.30 uur in de Parochiezaal van de St. Franciscuskerk in Bolsward. Wij zullen dan de film "La Passion de Bernadette" uit 1988 vertonen over het leven van Bernadette in het klooster

. Dit is het vervolg op de film “Bernadette” die we vorig jaar hebben getoond. De avond zal tot ongeveer 22.00 uur duren.
Heeft u belangstelling om met de bedevaart mee te gaan, neem dan contact met ons op voor meer informatie.

Met vriendelijke groeten, namens het VNB Lourdeswerk Bolsward,
Patrick en Boudien Janssen-Terbraak, Turfkade 44