Inmiddels is het eerste exemplaar van de "4-sprong" uit, en  dat voor de vier parochies van de Viersprong hetzelfde is.

Dat is even wennen. Maar we hopen dat u snel weer uw weg vindt in het nieuwe parochieblad. Het eerste deel is een algemeen deel, dat geldt voor alle vier de parochies. Daarna heeft elke parochie zijn eigen gedeelte. Zo kunt u dus lezen wat er gebeurt in de diverse parochies. In het gele inlegvel staan zaken die met de samenwerking te maken hebben. Ook vertelt steeds een van de parochianen van de Viersprong iets over zichzelf en de kerk.

Wij hopen dat het nieuwe parochieblad ook goed gelezen zal worden, en dat het u op de hoogte houdt van alle zaken die momenteel in de vier parochies spelen.