Hou je ook van zingen??

Het einde van je schooljaar is in zicht, de zomervakantie komt eraan en na de vakantie starten weer allerlei activiteiten. Ook bij ons in de parochie, namelijk: het “Sint Franciscus Kinderkoor”

alt

Dit koor repeteert elke week en doet mee aan ongeveer 10 gezinsvieringen per jaar. Ons koor bestaat op dit moment uit 10 leden. Maar wij zijn altijd op zoek naar nieuwe leden. Daarvoor zoeken wij kinderen die graag willen zingen! Alle kinderen, ingeschreven in onze parochie, tussen de 6 – 12 jaar krijgen van ons een persoonlijke uitnodiging.

Wat doen we bij dit koor? Zingen!

We geven aandacht aan houding, ademtechniek en stemvorming. Allemaal nodig om goed te kunnen zingen. Daarnaast is het de bedoeling dat je leert noten lezen, eenvoudige muziektermen leert begrijpen en ritme leert tikken. En vooral niet te vergeten: met zijn allen plezier hebben in muziek maken!

Mag je graag zingen? Lijkt het jou leuk om te zingen in zo’n koor?

Dan ben je van harte welkom!

Op 30 augustus 2010 is de 1e repetitie van het nieuwe seizoen op de maandagmiddag van 15.45 uur tot 17.00 uur in de Parochiezaal (behalve in de schoolvakanties).

Meer informatie lees je uiteraard in één van de volgende parochieklokken.

Wij hebben er heel veel zin om na de grote vakantie weer met een nieuw seizoen te starten en kun je zingen en heb je je nog niet aangemeld, meld je dan aan bij één van ons.

Met vriendelijke groet,
Cecilia Bekema (dirigente)