Vrijdag 13 en zaterdag 14 februari zal de film Whats happens in Vegas gedraaid worden.

Twee wildvreemden ontwaken samen na een wilde nacht in Las Vegas. Ze ontdekken dat ze de voorbije nacht in het huwelijksbootje zijn gestapt. Hoe komen ze weer van elkaar af…Hou jij ook van films kijken? Vooral lachwekkende, ontspannende films? En hou jij er ook van om met een groepje jongeren ( tussen de 15 en 25 jaar) even na te praten over wat je gezien hebt? Onder het genot van een hapje en een drankje? Dan ben je helemaal op je plaats op vrijdagavond 13 februari om 20.00 uur in de parochiezaal van de st. Franciscuskerk. De jongeren van ’t Schakeltje organiseren deze avond met en voor de jongeren van het GJV. Neem gerust een vriend of een vriendin mee. Tot ziens op 13 februari om 20.00 uur in de parochiezaal van de st. Franciscuskerk.

De avond erna, op 14 februari, draaien we de film nog een keer. Dan aansluitend aan de viering die door de tweedejaars catechesejongeren is voorbereid. Het thema van de viering is: Valentijn. Daar past deze film natuurlijk heel goed bij! Jongeren tussen 12 en 15 jaar zijn zaterdagavond 14 februari welkom. De viering begint om 19.00 uur en de film om 20.00 uur. Ook vrienden en vriendinnen zijn welkom.