In het weekend van 8,9 en 10 mei vieren we het 75 jarig bestaan van onze kerk. Een weekend vol met activiteiten voor jong en oud! Wat staat er zoal op het programma:

Vrijdag 8 mei:
Een gezellige muzikale middag voor de bewoners van Huylkestein
Een feestavond voor jongeren van 12 - 25 jaar in de parochiezaal!

Zaterdag 9 mei:
Een feestdag voor de kinderen tot 12 jaar in het Marne College. De kinderen zullen samen met een theatergroep de musical “ DANIEL “ instuderen en aan het eind van de middag opvoeren aan ouders en andere belangstellenden. Meer info volgt via een los blad in de volgende klok!

Zaterdag 9 mei ’s avonds:
Feestavond voor alle parochianen in het Marne College. Een avond met een terug blik op 75 jaar St. Franciscuskerk en een bijzondere gezellige ludieke bingo!

Zondag 10 mei:
Plechtige Eucharistieviering met als Hoofdcelebrant Mgr. dr. Gerardus J. N. de Korte. Na de viering is er koffiedrinken.

Dit is alvast een voorproefje op het jubileum weekend! Zet u vast de data in uw agenda? En laten we er met elkaar een bijzonder feest van maken!