Zaterdag 31 mei was het dan zover! Na het verzamelen en het uitstallen van de "rommeltjes" het maken van sokken en kaarten het beplakken van wijnflessen was het dan zover en ging rond de klok van 10 uur de rommelmarkt van start!

alt

De hele dag door kwamen er mensen langs en er werd best wel veel verkocht. Zo nu een dan een rondje draaiend rad. Ook werd er genoten van de koffie en thee en de zelf gebakken cake. s'Middags ging onze stadsomroeper nog even een rondje door de stad om de mensen te melden dat er een rommelmarkt gaande was. De kinderen konden zich vermaken met blikgooien en sjoelen en natuurlijk niet te vergeten een graai te doen in de grabbelton!

Rond de klok van 16.00 uur sloten we de rommelmakt en werd er met man en vrouw opgeruimd en 16.45uur was de kerk en parochiezaal weer leeg en opgeruimd en leek alsof er nooit iets was gebeurd! Moe maar voldaan ging een ieder naar huis. Ondertussen was de penningmeester Leo Lolkema druk aan het tellen voor ons en tijdens de avondviering kon Pastor Kamsma dat de opbrengst van de rommelmarkt 2.517.10 euro was! Een geweldig bedrag!

Alle vrijwilligers, mensen voor en achter de schermen ontzettend bedankt voor julie inzet en voor de geslaagde rommelmarkt!

Bedankt!!