Onze bisschop, Mgr. Ron van den Hout, maakt voor het tweede jaar een Family Tour. De Family Tour van bisschop Van den Hout begint dit jaar op zondag 3 november 2019 in Bolsward!

Hij trekt langs parochies en nodigt gezinnen uit voor de viering, een maaltijd, catechese en ontmoeting. De thema’s van deze ontmoetingen hebben alles te maken met ouderschap en opvoeding. Op zijn tocht wordt hij vergezeld door twee echtparen: Pieter en Geraldine Mulder uit Rutten (Noordoostpolder) en Tomislav en Anette Sever uit Groningen.

Het thema van de bijeenkomst op 3 november aanstaande is: “Draag mij als een zegel op uw hart”(uit Hooglied 8, 6), hoe blijven gehuwden met elkaar in dialoog?. Of u zich als jonge ouders heel kerk betrokken voelt of niet; of u zichzelf als heel gelovig ervaart of juist niet: dat maakt niet uit. U bent welkom!

Het programma is als volgt:

11:00 uur Eucharistieviering in de Sint Franciscusbasiliek, Grote Dijlakker 7 te Bolsward. Tijdens deze viering is er kinderwoorddienst en oppas.
ca.12:15 uur Gezamenlijke maaltijd van soep en brood die u wordt aangeboden.
ca.13:00 uur

In gesprek met de bisschop en elkaar.

De leden van de Kinderwoorddienst groep zorgen tegelijkertijd voor een kinderprogramma.

We zullen gebruikmaken van de basiliek, de Maria van Sevenwoudenzaal ernaast en eventueel ook de zaal van het Martinushuis daar weer naast.

ca. 14:00 uur

Einde

U kunt zich tot en met 30 oktober opgeven bij het secretariaat van de parochie: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wilt u aangeven met hoeveel gezinsleden u komt en hoe oud de kinderen zijn? Alvast bedankt en graag tot dan!