lourdes gave

In september 2019 gaan we vanuit onze Zalige Titus Brandsmaparochie naar Lourdes. Naar Lourdes gaan kan op heel veel manieren: op bedevaart, op vakantie, met een bijzondere intentie voor uzelf of een ander, etc. Op bedevaart naar Lourdes gaan is telkens weer een bijzondere ervaring. Of je nu jong of oud bent, het gevoel dat Lourdes je geeft valt niet onder woorden te brengen. Lourdes moet je zelf beleven en wordt vaak een vriendschap voor het leven! Gaat u ook mee?

Er is nog een aantal plaatsen beschikbaar! Wilt u mee, reageer dan snel!

De reis is van zaterdag 21 t/m donderdag 26 september 2019 per vliegtuig. Voor meer informatie, advies over of opgeven voor deze reis kunt u terecht bij: VNB Lourdeswerk Zalige Titus Brandsmaparochie, Patrick en Boudien Janssen-Terbraak, 0515-580870, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.