Zondag 18 november zullen de jongeren van onze parochie mee doen aan de landelijke campagne DiaconAction

Wel eens gehoord van het woord Diaconie?

“Diaconie” komt van het Griekse ‘diakonia’, dat letterlijk ‘dienst’ betekent.
Iets voor een ander doen! In onze parochie is een grote groep mensen actief in de diaconie. Nu willen we ook de jongeren eens iets laten doen voor een ander.
Daarom op zondag 18 november organiseren we een diaconaction!
We zullen de dag beginnen met een viering om 10.00 uur in de St.Franciscuskerk.
Vanaf 11.00 uur gaan we creatief bezig, we zullen kaarten maken, fruitmandjes, bloembakjes, doosjes met lekkers.
Na het creatief bezig zijn gaan we met elkaar lunchen en ons voorbereiden op de middag!
Want al die creativiteit gaan we brengen bij parochianen die ziek zijn of eenzaam of wat ouder.
Na dat we een bezoekje hebben gebracht bij deze mensen komen we weer bij elkaar in de parochiezaal waar we de dag zullen afsluiten.
Als dank voor je inzet en je bijdrage aan deze actie ligt er aan het eind van de dag iets leuks voor je klaar!
Schroom niet! Denk niet dit is saai! Gewoon een paar uurtjes voor een ander actief zijn!
Kom en we maken er samen een geweldige Diaconaction van!!